Filmkväll (:

Hejhej!
Allt bra fortfarande? Själv är det bra. Sitter här och ser på "Mamma Mia -  the movie" som jag fick i julklapp utav min bror. Tycker den är lika bra fortfarande. 3:dje gången jag ser den. 2:dra gången jag ser den på TV. Funderar på att satsa på ett film-maraton?! :) Hm, får se hur det blir med den saken.

Imorrn äre tisdag och d.et är hela 10 dagar kvar på lovet! Gud va skönt de känns att ha  mer än en vecka kvar, right?!
Imorgon så ska jag gå på stan och leta TV med mami och papi. Eller mamma och pappa, vad man nu säger :) Sen ska jag till stallet. OMG, hur ska jag få ihop det? :S Får lösa det imorgon. Hehe.

Nej, nu måste jag se på filmen. Bloggar imorrn på morgonen. Kraamar <3

Kommentarer
Postat av: Claudia

Visst var de skitsnygga? Det finns cupcakes för den som vill ha de också :) Fin blogg!

<3

2008-12-29 @ 23:40:35
URL: http://claudiala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0