Hemma igen.

Hejsan alla bloggläsare!
Kom precis hem. Inte så kul. Här i lkpg är det såå himla tråkigt. I Dalarna finns iaf saker att göra. Nejnej, inte va så negativ nu. Jag kan ju somsagt tänka på att vi kommer åka dit snart igen :D Och hur gick det att åka bil då? Haahaa, jo, långtråkigt. Det tar ju 6 timmar att åka + all tid man stannar och fikar (:

Nu ikväll ska jag bara ta de lugnt och kolla på någon film kanske. Det kanske går någon bra på TV? Sen ska jag packa upp mina prylar och paket. Kommer ju ta så lång tid med mina prylar, hehe. Så fort jag åker någonstans så tar jag med hela mitt rum och min garderob, typ :P Så ja, de kmr nog ta ett tag. Sen ska jag baaara slappa :D Det är ju lov så jag lär bli uppe rätt länge. Kanske bloggar jag. Kanske inte!

Ha det bra sålänge, så bloggar jag ikväll elr imorrn :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0