Hemma igen.

Hejsan!
Hur är det idag? Med mig äre väl okej. Fast vi har 2 prov + 1 läxa så igentligen borde inte jag sitta här, men jag vill. Hehe.
Idag när vi slutade skolan var det så gott som NATT ute. Herregud va mörkt asså. Borde kanske fixa nått så jag syns bättre nu när jag har svart jacka o.s.v. tur att jag var hemma på lunchen och tände upp all utebelysning som vi satt upp så jag såg något när jag kom hem.

Idag i skolan har det varit okej, fast man får nästa skuldkänslor över alla prov som är. Jobbigt, men skönt när det är över, då kan man bara ta de lugnt. Hehe. Förhoppningsvis äre dom sista proven innan jullovet (hoppas jag). Det är Franskaprov och matteprov. Asså shiiet, varför sitter jag här överhuvudtaget?!! Vi har till och med fysik till imorrn. Bläää...

Nämen nu får jag allt ta och börja med läxan, hehhhe :)

Förresten deltog jag i Kenzas julklappskalender om att vinna ett presentkort på H&M, värde 1000 :-. Hoppas man vinner dåå :) Kika in på hennes sida http://kenzas.se om ni vill delta :)

Kram från J <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0