Lördag.

Hejj hejj :D
Vad har ni för er en dag som denna? haha, själv kör jag dator, ska snart käka frukost. Sen blir det kanske att ta en promenad med hundarna i snön. Måste passa på varenda sekund jag är här för hemma är det säkert ingen snö. Asså herregud. Här är det typ 4 dm snö elr nått och hemma kanske 1 mm eller något. tråkigt :(

Senare sen så skulle vi ev. åka och hälsa på min kusin, hon ville att vi skulle gå på bio. Någon bra film man kan se?

BTW, funkar typ inte att ladda upp bilder ju, hppas de funkar snart igen. Då kmr de bilder på allt möjligt. haha.
Nej nu är de dags att käka frukost. får se om jag skriver något mer idag. /J<3

Kommentarer
Postat av: towe

du kan ju alltid se twilight - om du inte redan sett den? Den va grymt bra, enligt mejj ;-) <3

2008-12-27 @ 15:42:33
URL: http://towealkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0