Måndag (:

Hejj Hejj <3
Visste ingen bra rubrik så de fick bli som det blev. Hur är det? Själv är det väl lite sisådär. Idag ska vi åka hem, och det gör mig deppig. Hemma är det ingen snö - man har ju liksom vant sig med 5 dm snö och -11 grader kallt. nu kommer man hem och då är det säkert +2 och liiite frost. Jaja. Får väll hitta på llite roliga saker med mello. Vad sägs om att jag tar med henne och går på Twilight?! Inte så dumt va? Jag bara måååste se den :D

BTW. blev ingen bloggning mera igrår. Fick sådan huvudvärk efter allt datorsittande. Slutade med att jag gick och la mig vid halv 10. *suck* Frukost-time x) Bloggar när jag kommer hem :)

Ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0