Mellandagsrea! (Y)

Hej igen :)
Det vart ett till inlägg iallafall. Hur är det? Med mig är det jättebra. Åt nyss tacos och nu sitter jag här och kör dator :)
Idag har jag varit i stan typ hela dan tror jag ;) Det är ju mellandagsreadags. Långt ord. Fyndade faktist lite saker.
Köpte benvärmare (svarta) från h&m för 49.50 (ord. pris), pyjamashorts från Lindex (49 :-), lite kläder till bra pris och BodyLab-produkter, 9 :- /st, de va riktigt bra. Men det va bara början. Ska köpa mer saker hemma sen :D Lägger upp bild när det funkar.

Ikväll blir det att kolla på körslaget, inte för jag är något fan av det, men men. Sen kanske någon film och godis och chips även läsk kanske. Intressant för er att veta. Nejnej, dags att stänga av dator och göra något bättre :)

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0