Om jag bara kunde drömma.

Hej bloggen!
PROBLEM, säger jag bara. Jag har letat efter boken "om jag bara kunde drömma" ur twilight serien. Har inte sett filmen, tänkte läsa boken först. De finns ju 3 men jag vill läsa den första för att se om jag gillar den. Och var jag än kollar är den boken i pocket-variant (den jag är ute efter) så är den slut. Asså snälla. Kan dom inte bara trycka upp flera. Någon som vet en bokhandel på nätet där man kan köpa "om jag bara kunde drömma", där dom inte är slut?! Mååste ha den asså.

Nejnej, nu ska jag nog baka. Ha de bra<3

Kommentarer
Postat av: Em

jag vet faktiskt inte vart man kan hitta den, jag köpte min i pocketstore eller vad det heter. den kanek finns online också.

2008-12-28 @ 13:58:40
URL: http://audrinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0