Onsdag = Plugga! :(

Heej!
Hm, okej. Nu borde jag inte skriva för jag måste plugga in en massa till franskaprovet nu. Som det ser ut nu kanske jag kan 5 saker av typ 10 så de är nog dags att plugga in dessa kapitel. Men jag bara måste berätta lite om dagen :)

Började 8.45 och ah, jag hade fortfarande magkatarr så de va jobbigt att gå till skolan, men det gick över sen. Märker att så fort jag ser att man börjar om en kvart så blir jag helt stressad och nästan springer till skolan, trots att det bara tar 7-10 min att gå. Sen så har jag och Mello flummat hela dagen, aah, lite mycket kanske. Sen hade vi hemkunskap och då bakade vi kladdkakemuffins, sen fick vi sluta tio i 3 :D
Intressant dag, i know...

Nu ska jag plugga, plugga och plugga. Blir inge mer blogg tror jag, kanske tar en paus sen, och då kanske ett litet inlägg kmr :) ha de bra sålänge ♥

Jag och min medryttarhäst :)<3
 Du är bäst, Finesse <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0