Shopping (:

Heej (:
Idag skulle vi in till stan en sväng runt lunchtid för vi skulle kolla in någon nya affär här i mora där allt är billigt. Allt kostar runt 50 kr, namn vill jag inte skriva, för då blir de ju som reklam ;) men fråga om ni vill veta. Iallafall. Hittade lite prylar. bl.a. hittade jag en sprayflaska (svart såklart, 10:-), en smörja till mitt lockiga hår (10:-), ett pack med runt 75 hårnålar (10:-) och en sminkpensel (stor, 10:-). Visst, kvaliteén kanske inte är den bästa, men de får väl gå sönder, de va ju så billigt. Köpte MASSOR mer saker, dessa saker jag skrev va väl kanske de "viktigaste" av prylarna jag köpte. Tänkte kasta in en bild i slutet utav inlägget. Även på min  dator och min snygga datorväska (Y) <3

Annars idag har jag inte gjort så mkt. Skulle varit lite aktiviteter här i byn ikväll, men det blev inställt. Så de blir väll att se på film ikväll och käka godis (från billighets-kedjan) Annars har inget hänt. Får se hur mkt jag skriver nu när vi är här. Men de ska bli bra uppdatering sen när vi kmr hem. Shit. Vi åker om 3 dagar :'( vill inte.

Ha de bra, kram.


Det verkar inte gå att ladda upp bilderna, får fixa de någon annan dag (:

Kommentarer
Postat av: towe

Hoppas du har det bra i dalarna! <3 najsig dator!

;-)

2008-12-26 @ 19:17:15
URL: http://towealkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0