Söndag.

Heejj :)
Hur är det? sry att jag inte blogga nått igår, va först i stan och sedan åkte jag skridskor. Hehe. Jag är ju verkligen asbra. Haha, neej. Men några piruetter blev det ( på 2 fötter) och sen typ bakåtsaxning, fasst bara lite grann. Fy sjutton när vi ska åka med skolan asså :) Kul vare. Fast de va 2 tjejjer som förstörde för mig. Dom trodde dom va coola elr nått, men jag tyckte mest dom va töntiga. Haha. Dom åkte hela tiden framför mig och skrattade asmkt. Fy för dom =@

Nu sitter jag och tittar på tv. Ser på "beyond the break", har inte sett på ett helt avsnitt ngn gång. Hehe :) Nu ska jag äta.Får se om de blir nå mer blogging idag.

Ha de bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0