Söndagkväll (:

Hej alla som läser bloggen! (:
Nu är det söndagkväll, skönt att man inte har skola imorgon. MEN vi åka hem och jag vill inte, men någon gång måste man ju åka hem och man får ju tänka att man kommer tillbaka snart igen (sportlovet i februari). Och nästa gång vi kmr hit ska vi åka slalom i Gesunda. Läängtar :) Idag har inte så mkt hänt som jag trodde. Hehe. Jag har slappat, gått ner till sjön (som jag sa^^) och provat alla kläder och sånt som jag fick i julklapp och köpt på mellandagsrean.

För på tal om ingenting så ska vi kolla på ny TV på Tisdag. Asså ah, våran pajjade innan vi åkte hit så de sista 2 dagarna kollade vi på en asliten TV. Men nu ska vi köpa en bra TV som håller, hehe ^^

Slänger även in bilderna på datorn och datorväskan som inte funkat tidigare :/ Får se om jag skriver nått mer, troligen blir de så, men man kan inte va säker ;)
Ha de bra <3


Acer Aspire One -
Min snygga dator (A), vit miniPC, Acer aspire one.
Och ja, jag läser min egna blogg. hehe.

Röd datorväska till MiniPC
Och den snygga datorväskan som låg i
samma paket. Röd med vita och röda
blommor :)<3

Kommentarer
Postat av: towe

Jag köpte om jag kunde drömma och alla andra twilight-böckerna på boklibris.se - tror jag att den hette? =) <3

2008-12-28 @ 20:00:33
URL: http://towealkell.blogg.se/
Postat av: Vicci

SNYGGT!

2008-12-28 @ 22:31:55
URL: http://wlindman.blogg.se/
Postat av: towe

den hette visst adlibris.se :) <3

2008-12-29 @ 09:01:19
URL: http://towealkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0