Tisdag morgon.

Hejjsan bloggen!
Idag vaknade jag alldeles för tidigt. *suck*. Men det blir väl så ibland. Sitter här och ser på TV. Nyheterna, hahhaa. jag är ingen nyhetsnörd, men det var det som stod på när jag satte på TV:n. Nej, nu ska jag byta. Uttråkad. Snart ska jag gå upp och käka och fixa mig, sen ska jag gå ut med vovvarna och sedan kanske jag ringer till Mello, om jag nu förstås inte gör något helt annat, som att sätta mig vid dator te.x. (jaa, jag har blivit datorberoende sedan jag fick denna dator, hahhaahh). Eller så blir det att fota idag. Det är rätt mycket frost såå, de blir nog bra bilder då. Hur är det med er idag, förresten? Jag känner att jag bara måste fråga. Hehe.

Senare idag, typ eftermiddag, ska jag till stallet om jag nu får ihop det med allt. I värsta fall får jag väl bara mocka. De är mysigt att bara vara i stallet också. Kanske kastar jag in någon dagens idag om jag hittar något snyggt att ha på mig. Haha.
Ett fullspäckat program idag. Hehe. men nu har jag en lugn förmiddag framför mig. Så dags för frukost. Eller kanske väntar jag ett tag till. Hehe. Får se hur det blir med den saken. Aja, ni får ha de bra. Bloggar förhoppningsvis mer senare idag!

Ha de bra!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0