Torsdag morgon :)

hejhej!
Hur är det idag? me mig äre väl okej, trots att magkatarren fortfarande sitter i. Jägarns mage :P men det ska nog gå över sen. Idag har vi franskaprov. Inte kul. Asså äligt, vissa saker på provet har vi ens inte gjort. A, iallafall inte jag. Men det får väll gå ändå. Sen är det "kort" dag också. Slutar 15.10 och sen får man gå heem. (Y). Sen ska jag till stallet, fy attans vad jag har längtat efter hästryggen. Har inte ridit på 1 vecka. KATASTROF! Men idag ska jag nog rida, om jag inte mår så dåligt, vil säga. Nu sitter jag här och laddar inför skolan. haha. Jag fullständigt hatar att ha skola. Helger och lov är bättre, men efter denna dag är det fredag kvar som är den bääästa dagen :)

Nämen nu ska jag gå igenom allt innan jag går så de verkligen sitter på hjärnan. Hihi ^^
Ha det så bra, bloggar nog efter skolan om jag hinner ♥  Bjuder på nåra bilder :)

-
Ja, jag älskar att fotografera <3

-
Vill tillbaka :)<3 (cypern)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0