Vinterpics! :)

Heejj (:
Har inget att göra så jag lägger upp några vinterbilder (jul) jag tagit för nån vecka sen och en bild på våran ena hunds öga. Hoppas ni gillar dom. Kommentera gärna^^ annars så får ni ha en bra kväll. Kram ♥

Tomte (:
Nån himla tomte som mamma köpte, den står i vårat fönster, såå intressant att veta!

Flisans öga <3
  Här är våran ena hund, flisan, hennes öga dårå :)

Istappar i någon buske på tomten
Is i våran häck/buske på tomten. Rätt mörk bild.

Snö (:
Snö, vill ha det tillbaka nuu <3

Kommentarer
Postat av: towe

har du två hundar nu?? hur kunde jag missa de? :) har iallafall fått till min design nu! aldelles ensam! x) ha det så kul i dalarna förresten! <3 puss o kram!

2008-12-22 @ 19:34:11
URL: http://towealkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0