Oj, herregud!

Hej bloggen!
Oh shit, jag har typ inte bloggat på 3-4 veckor. Herregud. Förr va jag ju rätt så aktiv, o nu bara slutade jag. Nejnej, skärpning nu. Måste faktist bättra mig. De finns faktist (!) några som läser bloggen och jag vill ju inte svika er. Även fasst jag kanske gjort de :S

Imorgon ska bara våran klass sjunga adventsånger för hela skolan, musikläraren hade tydligen valt våran klass bara för att vi sjunger bra! Asså herregud, vissa deltar ju typ inte ens i lektionen och ändå så ska vi sjunga. Jobbigt, och bara för de så missar vi hemkunskapen typ. Och nästa vecdka äre 2 prov, asså hur ska jag hinna med allt. Rörigt.

Idah va jag hos pollen, söt och snäll som vanligt. red inte bara för att jag börjar bli förkyld :/

ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0