Söndag, sista dan på lovet :(

Hej, ni som kommit hit! :)
Allt bra? Haha, nu för tiden frågar jag ju det varje gång jag skriver. Själv är det väl sådäär. Asså imorrn börjar skolan, på Tisdag är det fysikprov, MED BETYG! så jag har pluggat och ska plugga mer snart, var tvungen att ta en paus.
Mitt lov har varit jättbra. Men de hade varit roligare om jag var i Dalarna, såklart. Erat lov, har det varit bra eller?
Idag har jag bakat bröd. Haha, intresseklubben antecknar.

Förresten blev det att fota frost i morse. Jag tänker lägga upp lite bilder i detta inlägg. Wiiiiee <3
Nu börjar kylan komma, ÄNTLIGEN. Jag gillar inte hösten alls, det är blött och grått. Men när snön lägger sig sen så kommer det bli megafint, ja, om de nu blir någon snö här i Linköping. Idag är det ju bara 1 Månad och 22 dagar till Julafton. Sköönt ^^

Nejmen nu ska jag ladda upp lite frostbilder, Ska bättra min uppdatering, lovar!
Kram ♥


---

Kommentarer
Postat av: Amanda

Oooh, va fina bilder :))<3

2008-11-03 @ 16:16:35
URL: http://mangoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0