Halloween!

 Hej alla som läser detta!
Shiit, vilken rolig kväll de va igår. Jag ringde till Melinda typ vid tjugo över 7, men de höll på att baka tårta så det vart ett kort samtal. Sen typ 15 min senare ringer Melinda igen och vi har precis fått skolfotona så vi snacka om dom och kollade in alla i skolkatalogen, btw, jag kom med på en extrabild i mitten av katalogen. (Y), men iallafall, sen började vi snacka hö, ländtäcken och annat som hör hästar till, sen snackade vi om fysikprovet, sen kolla jag på telefon och bara "Du, vi har snackat i typ 69 min" Sen sa vi typ samtidigt "Vi kanske borde lägga snart" Sen så började vi snacka i ytterligare 20 min. Men SEN la vi faktist på och vi bestämde att om hon har tid över så ska vi va idag, vi får väl se hur det blir med det :D
Hur länge brukar du och din kompis snacka i telefonen?

Och igår va jag ju i stallet, hehe, samtidigt som det var snöstorm, Jippie! Jag var väl hyfsat torr om kläderna innan jag skulle ut och rida, då vräkte, och då menar jag "VRÄKTE" ner snö från himlen och allt smälte ju på mina lår. Buhuuu, så mamma fick komma ut med torra kläder, men faktist, de var en härlig känsla att rida i första snön på världens bästa häst.
Sen efter vart jag somsagt blöt + att jag såg ut som snowman. Ska lägga upp en bild på min hjälm, hur den såg ut efteråt. Sen kom jag hem och drack en kopp varm choklad. Myysigt ^^

Hörreni! De är ju Halloween idag. Ska ni hitta på något kul med kompisarna elr med familjen? Själv ska jag se idol och sen någon skräckis. "Scaaary" (filmen heter inte så, hehe) Jag vet inte vilken jag ska se. Någon som har något att rekomendera?

Nänä, nu ska jag hitta på något,
Kram från J ♥
Till inlägg!
Min vääldigt snöiga ridhjälm, dock hade lite smäln när jag kom
in i stallet igen, då var den så gott som heltäckt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0