Håltimma (:

Hej allihop!
Hur har ni det? Själv äre rätt okej. Franskan va inställd så jag börjar inte nästa lektion förrän 12.20. *pust*
Men såklart så har melinda spanska och dom hade vikarie, så jag sitter här själv nu, men snart kmr mello hit. YIHAAAH!
Sen ska vi dra tillbaka till skolan och då är det svenska, bild och musik som väntar. Hehe.

Sen efter skolan ska jag in till stan och hämta mina brillor, ja, ska få glasögon, som ni förstår. Fast inte hela tiden utan bara när jag tittar på tv, kör dator och kollar på långt håll. Annars är det inga glasögon på. Valde ett par bågar från Gina Tricot, billiga (ca 1000 :-) , men snygga (: Hehe. Nämen nu är det dags att börja lite på layouten.

Kramar från Josse ♥

________________________________________________________________________________________________
REMEMBER: Layouten är tillfällig, som sagt ^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0