Nytt värmeskydd till håret!

Hej bloggen!
Ber så heeemskt mycket om ursäkt för den dåliga uppdatering, jag har ärligt talat inte haft någon lust att blogga. har gjort massor andra saker istället, hehe. Men ska försöka börja igen, de måste ju vara supertråkigt att kolla in i bloggen och se samma gamla inlägg hela tiden. Eller hur?

Men men, igår klippte jag mig hos frisören (såklart) och de vart väl skapligt....KORT :) men de gör ju inget. Om jag plattar det står det ju sig rätt långt ändå, så idag drog jag tillbaka till frissan och köpte ett nytt värmeskydd, för vem vill få slitna toppar och trist hår, bara för att man plattar det? Ja, inte jag iallafall. Så jag köpte en produkt från märket Wella.
Produkten heter High Hair Flat Iron Spray, strong control. Många frisörer använder det när dom ska platta och det är verkligen super, plattningen håller sig i ca 3 dagar (dock måste man kanske rätta till en lockig lugg, men inte hela håret varje dag), så jag rekommenderar det verkligen.

Jahopp, nu vet ni lite vad som hänt mig för stunden, haha :)

Kramar ♥

Såhär ser det nya värmeskyddet ut,
eller ja, flaskan då..... (:


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0