Onsdag.

Tjaah, ni som smygläser där ute! ^^
Är allt bra? Själv äre väl okej. Bara väldigt trött och hungrig, men ska äta snart, som tur är. Sen ska jag sätta mig och plugga matte. IGÅR fick jag reda på att vi ska ha prov i matte, imorgon. Lite taskigt att inte säga nått innan, vi får ju liksom betyg på proven. gaah! Men men, de är bara att "gilla" läget. Hmm, hmm, njaa, gillar inte läget alls som det ser ut med matten just nu :/ Idag i skolan var allt okej, haha. Kul de va sista lektionen på elevens val. Jag och min kompis var klara o jag sa till läraren typ; "ska vi bara gå runt hela skolan och hänga elr?!" Han bara " Försöker du säga på ren svenska att ni vill sluta tidigare" Jag typ "AAH", så vi fick sluta klockan 15.00 (Y).
 
Nu sitter jag och glor här och lyssnar på musik, hehe. Blev klar med den nya Layouten förut. tycker ni? Skriv i kommentarerna! :) Annars får ni ha de super sålänge, så hörs vi.

Kramar ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0