.GoLdEn StArS.

Hej på er!
Är allt bra idag? med mig är det mesta bra, förutom halsen då. Men det gör inte så mycket. Tänker liksom inte på det, bara när jag ska svälja så gör de ont, buhuu :(
Imorgon drar vi upp till Dalarna igen och då ska jag inte blogga nått eftersom jag ska göra så himla mycket! Vara med alla 3 emmorna, åka skidor, vara ute och fota och en massa. Jag återkommer kanske påvägen hem sen igen :)

Tänkte lägga upp en redigerad bild, som jag fixade till igår. Jag la till kontrast och beskärde den, och såhär vart resultatet, hoppas ni giller det! :)

Redigerad i GIMP 2.4, Mer kontrast och beskärd! (:

Nu väntar väskorna på att bli packade, hehe. Skriver något mer innan jag åker.
Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0