.Hope & Glory.

Hej :)
Kom inte på nån bra rubrik, så det fick bli "Hope & Glory" som är Måns låt från melodifestivalen. Anledningen till att de blev rubrik är att jag lyssnar på den på youtube just nu. Nog med det. Det jag igentligen skulle skriva just nu var att jag har fixat ny layout, och denna ska jag ha ett tag nu. Och ja. Bloggen har mer blivit en fotoblogg på sista tiden, och det är därför att det är ett av mina stora intressen just nu. Men såklart så kommer lite mode och annat smått och gott dyka upp också, men mer av foto nu då.

Herregud, jag har inte packat en, även fasst jag skulle gjort de för länge sen. Vi åker ju imorgon så de kanske är dags att börja, haha. Nu måste jag packa. Får se om jag skriver något mer innan jag åker. hejdå<3

Bjuder på en
-Bjussar på denna bild på mina hundar ute i snön på alla hjärtans dag! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0