Nikon D60 <3

Hej bloggen!
Gud va bloggen har strulat de senaste veckorna. jag har helt enkelt inte orkat att sitta vid blogg.se därför. Men nu tänkte jag försöka kasta in ett litet inlägg. vad har hänt sedan jag skrev då? Jo, jag har fyllt 14 år, jag har börjat läsa twilightboken Om jag kunde drömma, som jag nu är förälskad i och jag har köpt en NIKON D60! :D
Köpte den fredag den 13:de, haha. Ingen otursdag precis. Och nu fotar jag för fullt hela tiden, har redan tagit runt 500 kort (dock inte sparat alla). Den är helt underbar och jag vill ha med mig den överallt asså. hehe.

Jag hinner inte skriva så mycket mer, ska till rimforsa och se på match och fota (Y), sen hem och fota mer och sen ska jag se på film ikväll tror jag. DET ÄR JU SPORTLOV! :D

ha en bra dag alla som fortfarande läser bloggen. Puss<3


NIKON D60 ©
                                     <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0