-

Hej läsare <3
Äntligen är det värsta utav veckan avklarat. Har inte kunnat blogga något eftersom jag haft en massa läxor, som jag fortfarande sitter med just nu, Ett av mina nyårslöften var att sköta skolan bättre och börja med läxor och sådant i tid och det ska jag bannemej hålla nu. Så det blir plugg för min del ikväll. Not so funny.

Imorgon slutar min skoldag klockan 13.40 så jag kommer hem mycket tidigare än vanligt. Sedan blir det stallet och slapp!
Jag bjussar på en ful bild på mig just nu. Menmen, i denna lilla dator har jag inga bilder mer än dem från webbkameran. Haha, Ha en bra kväll förövrigt. Hörs ikväll eller imorgon! /J<3

http://jozzieplace.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0