090112

Hejsan bloggen! :)
Nu bloggar jag efter en lång dag. Fyfasen asså. Dagen började med skolan. Och jag får typ som skuldkänslor de första dagarna efter lovet så jag hade jätteont i magen för jag va så orolig (fasst de är väldigt onödigt att få ont i magen för skolan, de fixar ju sig sen iallafall). So var det som stod först på schemat, tråkigt. Skoldagen gick såå långsamt idag. Sen när jag kom hem satte jag mig i 1 timma och plugga franska. Vi har glosor tills på Torsdag och jag vill vara i god tid, och inte träna på dem sista dagen. Hehe. Så nu kan jag dom hyfsat. Ska väl träna lite varje dag fram till torsdag så går det nog bra på proven. Hur var eran dag? Straxt ska jag trycka i mig lite mat. gud vad jag är hungrig. Sen ikväll ska jag träna lite till på glosorna och resten av kvällen spenderas framför TV:n. vet inte va jag ska se på. Just nu har vi ca 300 kanaler :S

Ha en bra kväll! Hörs imorgon tror jag (:

/J<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0