090116

Hej där!
Är sjuk idag också. Nu har jag fått feber så jag är igentligen väldigt yr så de är inte så smart att jag sitter här. Just nu ser jag på TV, vakna med the voice (eller vakna, som jag säger). Försökte nyss få i mig lite frukost och det gick väl rätt bra med tanke på att de enda jag åt igår var frukost vid 7 på morgonen och en billys klockan 20.00 + lite glass. Jag var hungrig men så fort jag stoppa nått i munnen mådde jag illa. Men så är det inte nu, som tur är.

Idag är det Fredag, som de allra flesta nog redan vet. hehe. Ikväll blir det att kolla på Let's Dance. Jag har inte någon favorit än, men de kanske blir någon efter denna gång. Vilken är eran favorit? Eller vem hejjar ni på? Hoppas, hoppas att jag mår bättre ikväll så jag kan äta lite godis. Nej, nu ska jag fortsätta ta de lungt. Bloggar väl senare idag, tror jag. /J<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0