Dagen

Hej!
har varit hemma rätt länge nu, men jag har pluggat lite matte så jag har inte hunnit blogga. Men nu bloggar jag. Bra, hehe. Idag är det Fredag, riktigt skönt, trots att jag varit sjuk men idag gick jag till skolan, med en liten mjukstart kan man säga. Fredagen för min del är inte så superjobbig. Engelska, Textilslöjd (inte så jobbig), svenska och idrott. Och lunch har vi ju också såklart ;)

Textilslöjden idag var riktigt pinsam. Jag håller på att sy ett par fleecevantar och jag ritade upp och allt. Sedan sa läraren att jag skulle måla upp mallarna på fleece-tyget. jag gjorde det. Sen kommer hon och bara säger "du har målat i fel riktning", jag fattade ju inte vad hon menade med fel riktning, eftersom på min förra skola som jag gick i från 1-5 pratade aldrig läraren om riktiningar och material o.s.v. så jag var helt borta. Sen ropa hon plötsligt till klassen "Kom hit allihop" så alla kom ju till min bänk och alla såg min fula ritning på fleecen så börja hon förklara och så. Sen avslutade hon allt med "Och ibland kanske man inte alltid fattar så bra" så kollade hon på mig när hon sa det. Jag skrattade ihjäl mig. Inte nog med det. Hon vart ju arg bara för att man gjorde fel också. Menmen. Nästa slöjdlektion ska gå bättre, det må jag lova. Dethär får inte hända igen!
Hoppas ni alla haft en bra dag i skolan/jobbet utan en massa pinsamheter, som för mig.

I helgen vet jag inte hur mycket jag kommer blogga. Har en massor utav läxor och prov att plugga till, men något inlägg blir det nog. Ha det bra sålänge, så hörs vi     /J<3

Jag idag <3
- En trött Josefin, just nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0