Ett sista inlägg för dagen

hej.
Jag skriver ett inlägg iallafall då jag känner mig något bättre och lite piggare. Som nästan hela dagen och nu sitter jag här med matteböckerna och ser på top model. Måste räkna 3 sidor till nästa tisdag har jag bestämt. Men det går nog rätt fort. Jag är inte den sämsta i matte precis, inte den bästa heller. hehe.

Min dag har varit seg. Hela dagen fram till 3 typ så sov jag, sen gick jag upp och åt och såg på TV fram tills klockan halv 6. Sen beställde vi pizza eftersom min matlust inte är nå vidare. Så hamnade jag somsagt här. Jag ska va hemma imorgon också, eftersom knölarna inte försvunnit. har faktist fått fler :/

Får se när jag bloggar nästa gång, blir nog på Torsdag eller imorgon kväll.
Nu ska jag se på Top Model! Ha de bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0