Ge mig sommar!

Hej läsare, vet att ni börjar bli nåra nu :)
Asså jag fick nyss jättemycket längtan efter sommaren. Tänk. varmt på dagen, ljumna sommarkvällar, bad, sol, sommarlov. Så himla skönt. Och just dendär sista veckan innan sommarlovet. Den går så långsamt. Jag sitter just nu och kollar på lite bilder från förra sommaren. Jag vill ha sommar NU! Någon som håller med? Jo, någon måste väl göra de, right? Tänkte ladda upp lite "sommarbilder" från förra sommaren nu när jag har den stora dator med alla bilder i.
Ha det bra sålänge ♥ GLÖM INTE ATT ANMÄLA DIG OCH DIN BLOGG TILL MÅNADENS BLOGG. LÄS MER TVÅ INLÄGG UNDER DETTA!


Jag och Bumsan <3
På sommaren tränar jag lite agility med vår ena hund
Bumsan <3 (Har bättre hinder än det på bilden, hehe)

Blå himmel (:

på våran terass/altan :)

Moi ^^
Denna bild får avsluta. Jag på Midsommar i Ryssa<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0