Inte bra direkt.

Hej bloggläsare <3
Ja, asså nu är det såhär. Jag är fortfarande sjuk. Suck. Jag gick hem på håltimman och skulle ta de lugnt ett tag. Sedan tog jag tempen, och den visade 38,5 c. Så nu sitter jag och ser på tv, ska snart äta en bulle (har ingen matlust, men sötsaker går i). Jag har sådan otur. Det är ju nu det är en massa prov och sånt och så blir man sjuk. Så det är inte bra direkt, som rubriken lyder. Jag lär bli hemma imorgon också, om jag nu inte mår jättebra. men som det känns i nu-läget blir det nog ingen skola imorgon.

Nu är att jag fick en himla lust att fota, men det får vänta, eftersom jag är yr i huvudet :/ Synd. Tänkte först lägga upp dagens, men nej. Det känns inte som jag orkar det just nu. Får se om jag bloggar mer nu på dagen! Kanske blir något mer ikväll. Ha de bra!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0