Jag är hemma

Hejsan!
Jag är fortfarande sjuk. Och nu har jag börjat få svulla lymfkörtlar och en massa utslag. Inget är bra just nu. Jag missar en massa i skolan, så fort jag fäller ner armarna kommer jag åt en lymfkörtel och det gör så jävla ont, om man får säga så. Nu måste jag friska på mig lite. Kanske är smart att gå till vårdcentralen och kolla upp. Någon som vet vad det kan vara?

Idag ska jag bara vila, vila och vila. Se en film (twilight, tror jag det blir), sen måste jag plugga till alla prov vi har, jobba fatt i matten så jag inte ligger efter så mycket, och somsagt vila. Jag vill bli frisk. Jag vet inte hur mycket jag kan blogga idag. För det gör tillräckligt ont nu, när jag skriver på datorn. Nu ska jag äta något. Ha de bra<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0