Min fredagskväll :)

Hej ni som läser bloggen! :)
Nu är det Fredag som sagt. Skönt. Om jag bara vore frisk. Fasst jag ska inte klaga. Jag mår relativt bättre emot va jag gjorde på förmiddagen. Usch. feber steg, huvudet snurrade så fort jag ställde mig upp. men nu är det mesta av det borta, men inte febern. När det var som värst med mig bäddade jag ner mig i soffan med apelsinjuice (c-vitamin är viktigt, haha) och en massa kakor (för att kunna "tröstäta" lite, hehe) och kollade på Mamma Mia! Visst, har sett den 5 gånger nu elr nått. Men den är rätt bra, så vad gör det?! Även 2 ansiktsmasker och sånt. När allt kändes lkite bättre igen kom jag upp på bena, spelade lite piano, lyssnade på musik och nu sitter jag här och ska snart stänga av dator. Orka sitta här, haha (:

Får se om jag skriver nått mer idag! Ha de bra! /J<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0