Är våren påväg?

Hejsan sunshines! (rubriken passar bra till ämnet)
Allt bra? Själv är det fortfarande sådär. Ont lite här och där, men men, det kommer gå över. Så. Nu ska jag inte skriva mer negativt, de tappar ju er läsare. Just nu sitter jag här vid datorn och kollar ut genom fönstret och jag säger bara; Gud va fint väder det är ute! Sol och ca 3 grader. Är våren äntligen påväg?! Himlen är helt klarblå, inte ett moln. Ingen frost eller något. Man får riktigt mycket vårkänsla i dethär vädret. Är ju sjuk så jag kan inte va ute, men jag längtar så mycket till jag tillfrisknar och kan gå ut igen. Tänk, om 4 månader eller något kan man gå utan tjocka jackor och grejjer. Om nu allt blir som det brukar bli på våren/sommaren. Och tänk så mycket det kommer finnas att fota! Ni vet, i vår sen så kommer jag säkert ladda upp en massa bilder, för det är under våren och sommaren, jag fotar som mest.

Har suttit här ett tag nu. Kanske dags att resa på sig och göra något annat, datorn är ju inte allt här i livet. Eller hur?!
Ha det bra sålänge, och ni som kan, passa på att vara ute i solen nu! /Josefin<3

solsken (Y) <3
- Jag vet, jag är bäst på att rita i paint! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0