Sjukling.

Hejsan!
Sjuk fortfarande. Feber. Irriterande. Jag blir säkert hemma imorgon. Om jag blir de ska jag se på Twilight tror jag. Fasst kanske vore de smart att vila igentligen. Det finns en grej som stör mig. När mamma skulle se om jag hade feber så hade jag inte de (jag tog tempen och visa, haha), men så fort jag tar tempen utan att visa någon så visar det feber. Störande.
Jag har även fått utslag ifrån lymfköttlarna, inte ett bra tecken. Hoppas dom försvinner snart. Dom gör så ont. Menmen, nu är jag vääädigt negativ till allt, som ni kanske märker, men jag orkar inte va glad nu när jag är sjuk. Var bara tvungen att skriva av mig lite. ha de bra <3 blir mer bloggning imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0