Söndag morgon.

Hej bloggen!
Hade ni en bra kväll igår? Det hade iallafall jag. Vi var hos mormor och morfar, där i blev bjudna på mat. Riktigt gott. Sedan hade vi en "mini-julafton", kanske lite sent, men vi har varit sjuka o.s.v så det fick bli igår. Fick b.la. ljuslycktor (stavning?!) till rummet, riktigt fina, men även pengar och lite till.

Nu har jag precis vaknat och ska snart ta och göra något utav söndagen, inte bara sova bort den liksom. Imorgon börjar skolan igen och på Onsadg har vi biologiprov. Oj, måste nog plugga lite till det sen. Sen har min brorsa bandymatch. Får se om jag hänger på. Sedan måste jag va ute lite. Har inte fått frisk luft på 5 dagar eftersom jag varit sjuk.

Nej, nu ska jag resa mig upp och käka frukost. Ha det bra sålänge <3


GLÖM INTE ATT ANMÄLA DIG TILL MÅNADENS BÄSTA BLOGG I INLÄGGET UNDER DETTA! LÄS INNAN DU ANMÄLER DIG! TACK (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0