Tiisdag (:

Hejsan!
Nu ska jag precis ta och packa gympakläderna och sedan borsta tänderna. Sen bär det av till skolan. Blä för det. Idag är det världens jobbigaste dag. fasst vi har gympa, som tur är. För övrigt har vi matte, fysik, kemi, so, språkval och på det är det bara typ 5 minuters raster mellan varje lektion. Menmen, det är bara en termin kvar med denna jobbiga dag. Sen imorgon är det rätt så slappt sen på torsdag slutar vi tidigt. (Y) <3

Sen när jag kommer hem väntar en lugn eftermiddag. Stallet, då ska jag rida och bara ta de lungt. Sen när jag kommer hem ska jag bara slappa.

menmen, ett kort inlägg. Nu ska jag packa. Ha de bra<3 hörs sen. /J<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0