Tisdag (:

hej!
dålig uppdatering, i know. Igår pluggade jag som jag vet inte vad till fysikprovet som var idag. De gick rätt bra faktist. Tror det blir ett G+ eller VG (jag är inte superbäst på fysik, haha, och ja, vi får betyg i 7:an. Sjukt men sant). tisdag är den sämsta dagen i skolan. Och imorgon är det rätt jobbigt också, men sen blir det bar slappt framtill helgen.

idag har jag somsagt varit i skolan. trött som bara den nu faktist. alla jobbiga ämnen idag :( menmen, man får ju stå ut. sen när jag kom hem var jag halft död typ, sen åt jag och drog till stallet där världens sötaste häst väntade. mockade, red och ah fixa lite. Gick faktist bra idag. Lugn och snäll (:  hon blev inte rädd en ända gång trots att dom höll på i garaget brevid paddocken. Yiihaaa :D

Nu blir det Top Model snart, ha de bra!/J<3


Kommentarer
Postat av: susan & tyra

Hejsan!



Om du gillar att läsa bloggar får du gärna följa vår blogg och vårat liv , jag kan garantera ett litet leende innan du lämnar sidan :)

2009-01-28 @ 19:11:45
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Mello

Tjabba! Har inget med det du skrev att göra, haha, men skulle bara säga att vi gick till affären senare idag efter vi hade chattat och jag såg världens finaste, vinröda äpple i affären! Stort vare också! ^^ Ett sådant måste vi bara ha i affären. Sedan fanns det fina, röda rosor också, som också skulle bli fint. Tänk, kanske Flisan/Bumsan med en ros i halsbandet? Eller kanske en ros med vatten på sig? :D Det enda jobbiga är det att det kostar ju.. Haha! Ajja, men vi får snacka mer om det genom internet eller så. ;)

2009-02-14 @ 19:52:13
URL: http://mellos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0