9 M A R S

Hej bloggen!
Allt väl idag? Själv är det för det mesta bra. Igår bokade vi nämligen en resa till Kreta den 7:de juni i sommar. Jag kommer missa skolavslutningen, men whatever, kreta liksom (:

Dagen idag har varit bra, tror jag. Eller nej, en sak har varit dålig. Jag stör mig så otroligt mycket på en person, tar inte upp det här i bloggen, men man kan väl säga att den förstört hela min dag. Fasst nu är jag faktist på bra humör. Hehe. Fick även reda på idag att Mello typ vägrar åka skridskor på Onsdag eftersom hon ska till tandläkaren. Så jag blir själv. Lycka, inte.
Och igår när jag red hoppade Finesse åt sidan så jag sträckte ryggen, inte så bra. Men jag får ta det lugnt på gympan imorgon så de inte blir värre.

Det ända bra med de närmsta dagarna är väl bokningen till Kreta, annars har det faktist inte vart så bra som det brukar, suck.
Men nu ska jag göra lite matte, vi har prov på Onsdag. Ha det bra :)

PS. bilder på hotellet m.m. på kreta lägger jag ut inom några dagar, när jag har lust. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0