Och så var det Tisdag...

Godmorgon alla läsare (jag ser allt på statistiken att de är några som kommer tillbaka varje dag iallafall)
När jag vakna i morse var det första jag såg, snö. Jag som trodde vintern var över, men nej. Men det smälter väl bort om någon dag!

Idag är det skola, och tisdagen är den "längsta" dagen. Vi har 6 lektioner och korta 5 minuters-raster. Så efter denhär dagen är man helt körd. Sen ska jag till stallet och rida på världens galnaste häst. Hon har skadat mig 2 ggr på raken nu. Men det är sånna smällar man får ta när man rider. hehe.

Vart ett kort inlägg nu! Bloggar när jag kommer hem sen. Nu ska jag käka frukost. Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0