Sommartid.

Hej bloggen!
Allt bra? Här är det jättebra. Pencillinen mot halsflussen har redan hjälpt (fick den i torsdags). så nu har jag inte ont i halsen längre. De känns bra faktist :) Idag är det söndag, och ni har väl inte missat att det är sommartid som gäller idag. Så glöm inte ställa om era klockor. Imorgon börjar en ny vecka, och det är faktist sista veckan innan påsklovet, så himla bra. Jag kunde åkt till Dalarna med tåg, men när det ändå ska bli upp till 15 grader snart så stannar jag nog hemma i vårvädret.

Igår när jag red så ramla jag av, skrev jag det? Men iallafall. idag har jag stora blåmärken över hela ena benet eftersom det vart en regäl smäll. När jag precis ramlat av fick jag som kramp i ena låret. Riktigt obehagligt.

Jag fick precis lust att göra egna smycken. Har inte gjort de på jag vet inte hur länge (: Ska nog ta och göra det. Kanske fixar en ny bloggdesign idag också, men inte säkert! Får se om jag orkar. hehe. Ha det bra sålänge, vi hörs! Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0