Tidig lördagsmorgon för mig.

Hej bloggen!
För det första vill jag tack den tjej som igår kommenterade. Jättekul när folk faktist kan skriva ett par rader om bloggen och inläggen. TACK!

Som rubriken lyder, så får jag en tidig lördagsmorgon. Ska snart kliva upp och äta något, hoppa i ridkläderna, sen drar jag till stallet och rider en lektion 9.30. Innan dess måste jag fixa lite i stallet. Dessutom ska vi vara uppvärmda då, så jag kanske börjar rida klockan 9.20. Sen åker jag hem och tar det lugnt idag.

Asså det är helt galet. Jag längtar till Kreta så mycket att veckorna går långsamt! Fast idag är det bara typ 10 veckor kvar. Najs (: Någon som varit på Kreta? Vad tyckte ni om det?

BEHÖVER STYLINGTIPS: Vad ska man köpa för skor till klänningen i inlägget under dethär? Jag är inne på ett par gladiatorsandaler, men vad tycker ni? Kanske pumps? Skriv en kommentar om vad du tycker (:

Nu blir det frukost, kram <3

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag har varit i kreta, det är jätte fint där. :) <3

Du kommer ha det jätte bra :)<3

2009-03-30 @ 11:27:49
Postat av: Fanny

Jag har varit i kreta, det är jätte fint där. :) <3

Du kommer ha det jätte bra :)<3

2009-03-30 @ 11:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0