Torsdag är världens bästa dag.

Hej på er!
Jag bara måste säga en sak. Torsdagen är så himla bra. Och speciellt idag. Solen sken. jag var i skolan och tiden gick så himla snabbt. Sen slutar vi tjugo i två, vilket är ett stort plus. Kommer sakna det sen när allt ändras i 8:an. Men än så länge får jag njuta av dessa fina eftermiddagar. Snart ska jag kanske dra ut och fota lite, men först ska jag sitta här ett tag. Sen blir det stallet :D Har inte varit där på jättelänge, men idag blir det stallet iallafall. och så ska jag rida i detta vääder. åh va mysigt :)

Mindre bra med idag är att melinda fått reda på att dom måste avliva hästen, synd om henne :(

Men ha det bra. Vi hörs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0