.You don't understand.

Hej bloggen!
Dålig uppdatering, och bloggdesignen är inte felt fixad än, sry.
Men vi har typ 1000 prov occh läxor nu för tiden. Så mycket läxor att vissa kan man inte göra ordentligt, man hinner liksom inte. Över helgen har jag matteläxa, fysikläxa, och ett matteprov att plugga till. Så himla irriterande, ska man inte vara ledig på helgen? Det tycker iallafall jag.

Veckan då. Jo, den har varit helt okej, trots att jag var sjuk i måndags. Resten av veckan gick fort. Det mesta rullade väl på. Men somsagt hur många läxor och prov som helst. Men igår på gympan var det lite jobbigt, vill inte berätta här. De hände iaf. en sak som jag inte kan sluta störa mig på, trots att jag nästan är 100 % säker på att ingen vet vad som hände, förutom Melinda då. Men det ska jag försöka släppa nu och tänka på lite rooliga saker istället.

I eftermiddag ska jag troligtvis färga håret, typ samma färg som jag har. Lite, liite, pyttelite mörkare. Snart ska jag fixa till mig lite. Ska till Finspång och se på innebandy, hehe. Sen ska jag ev. sälja min gamla kamera också, så då får jag ifatt pengarna för det jag la på NIKON D60:n.

BTW! Jag och Mello ska börja springa varje vecka. Vi vill få upp konditionen inför utegympan, då vi ska springa i spåret på tid. Vi ska springa imorrn, om allt blir som planerat och även på torsdag nästa vecka då det är studiedaaag! :D Sen imorgon ska jag också till stallet, eftersom jag inte kan komma dit på Tisdagen. Kanske bara bra, så jag kan träna till matteprovet efter skolan också! Och sen på Onsdag är det Friluftsdag, vi ska åka skridskor ch jag ska lära melinda, eftersom hon SÄGER att hon inte kan, fasst de tror jag hon kan innerst inne :)

Oj, herregud vad jag har skrivit nu! Jag måste börja blogga mer nu, skärpa mig och inte tro att min blogg ska se ut som värsta snygga fotobloggen, utan göra så mycket som jag kan, när det gäller design, jag har sådana krav!
ha det bra sålänge. Vi hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0